1. Līgumā izmantotie termini

 

1.1  Sabiedrība – Eden Springs Latvia, SIA, reģ.Nr.40003387808, Rīgas gatve 8, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164;

 

1.2  Klients – rīcībspējīga fiziska persona, kura nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību, ar Sabiedrību slēdz līgumu par preču piegādi un/vai pakalpojumu sniegšanu (tostarp inventāra nomu).

 

1.3  Vispārīgie noteikumi – Līguma pirmā lapa kurā atrunāts Līguma veids, Klienta un Sabiedrības rekvizīti, Preču piegādes adrese, daudzums, cenas, piešķirtās atlaides, plānotais patēriņa apjoms, darba laiki, kontakti, paraksta tiesīgās personas, iznomātais Inventārs, apmaksas nosacījumi.

 

1.4  Inventārs – Sabiedrībai piederošas iekārtas un aprīkojums (tostarp statīvi, dzesētāji un ūdens pudeles), kas tiek iznomātas vai patapinātas Klientam Preču patērēšanas nodrošināšanai un kuras ir uzskaitītas šī Līguma Vispārīgajos noteikumos;

 

1.5  Preces – Sabiedrības izplatītie izstrādājumi, kurus Sabiedrība pārdod un/vai piegādā klientam un, kas ir uzskaitīti šī līguma Vispārīgajos noteikumos;

 

1.6  Pakalpojumi – Sabiedrības sniegtie pakalpojumi, kas ietver sevī Preču piegādi, Inventāra uzstādīšanu, demontāžu, pārvietošanu, apkopi, profilaksi, remontu, iznomāšanu.

 

1.7  Klienta kontaktpersona - Klienta pilnvarota persona, kura sniedz visu nepieciešamo informāciju saistībā ar šī līguma izpildi un kura ir norādīta šī līguma Vispārīgajos noteikumos;

 

1.8  Piegādes adrese – Klienta adrese, kuru Klients ir norādījis, ka Preču un Inventāra piegādes adresi;

 

1.9  Preču un Pakalpojumu cena – Standarta cena pārdodamajām/piegādājamajām precēm, kas norādīta šī līguma Vispārīgajos noteikumos;

 

1.10 Preču un Pakalpojumu atlaide – Klientam piešķirtā atlaide procentos no Standarta cenas, balstīta uz plānoto un atrunāto Vispārīgajos noteikumos Preču ikmēneša patēriņa apjomu;

 

1.11 Depozīta summa – maksājums, ko Klients veic Sabiedrībai saņemot Inventāru lietošanā un kas tiek atmaksāts, kad Klients ir atgriezis Inventāru saskaņā ar šī līguma nosacījumiem;

 

1.12 Piegādes lapa – pieņemšanas – nodošanas akts, ko puses paraksta nododot/pieņemot Inventāru un ik reizi, saņemot no Sabiedrības preci un pakalpojumus;

 

1.13 Atgriešanas lapa – pieņemšanas– nodošanas akts, ko puses paraksta atgriežot Inventāru Sabiedrībai;

 

1.14 Inventāra lietošanas noteikumi – iekārtas ražotāja izdota instrukcija, kurā norādīti iekārtas drošas lietošanas noteikumi;

 

1.15 Sabiedrības cenu lapa – Sabiedrības noteiktas Preču un Pakalpojumu standarta cenas, atlaides, Depozīta summa, piegādes izmaksas, kā arī citi maksājumi, kas var atšķirties no šajā Līgumā noteiktajiem un var nebūt tādi paši kā Līguma noslēgšanas brīdī;

 

1.16 Minimālais Preču daudzums – minimālais Preču skaits, kādu Klientam ir pienākums pasūtīt katru mēnesi, saskaņā ar Vispārīgajiem līguma nosacījumiem. No Minimālā Preču daudzuma ir atkarīgs Klientam piešķiramās atlaides apjoms.

 

1.17 Piegādes intervāls – tas ir intervāls, kas nosaka, cik bieži tiek veikta Preču piegāde un ir atkarīgs no Piegādes adreses un Piegādājamās Preces daudzuma.

 

  1. Līguma priekšmets

 

2.1  Sabiedrība sniedz pārtikas produktu (Preču), pārdošanas un piegādes pakalpojumus Klientam.

 

2.2  Sabiedrība nodod un Klients pieņem lietošanā pudeles, stendus, vai jebkuru citu Inventāru, kas nepieciešams pakalpojumu izmantošanai. Daudzums un veidi ir atrunāti šī Līguma Vispārīgajos nosacījumos.

 

2.3  Sabiedrība iznomā, bet klients pieņem nomā par atlīdzību Inventāru, kas norādīts šī Līguma Vispārīgajos noteikumos.

2.4  Sabiedrība sniedz karsto dzērienu pagatavošanas izejvielu (Preču) pārdošanas un piegādes pakalpojumus Klientam.

 

2.5  Sabiedrība veic Inventāra uzstādīšanas, pieslēgšanas servisu, nomaiņu un profilaktisko apkopi.

 

  1. Sabiedrības tiesības un pienākumi

 

3.1  Sabiedrība, tās pārstāvja personā piegādā Inventāru Klienta norādītajās telpās, iepazīstina Klienta pārstāvi ar Inventāra lietošanas noteikumiem.

 

3.2  Sabiedrība nodrošina un garantē Preču kvalitātes atbilstību LR normatīvajiem aktiem, ja nav bojāts ūdens pudeles oriģinālais vāciņš un Klients ievēro produkta uzglabāšanas noteikumus un izlietošanas termiņus. Pretējā gadījumā Sabiedrība atbildību par Preču kvalitāti nenes. Sabiedrība nodrošina Preču piegādi Klientam, pamatojoties uz piegādes grafiku, kuru ir saskaņojušas puses, vai pēc Klienta pieteikuma pa bezmaksas tālruni 8000 81 81, vai elektroniski, aizpildot pasūtījuma orderi Sabiedrības mājas lapā https://www.edensprings.lv/myeden un par cenām, kas norādītas šī līguma vispārīgajos noteikumos. Piegādes grafikā tiek atrunāta piegādes diena, kas var tikt mainīta, informējot Klientu iepriekš un Piegādes intervāls, kas var tikt mainīts, informējot Klientu vienu mēnesi iepriekš.

3.3  Inventārs tiek nodots Klientam lietošanā, pusēm parakstot Piegādes lapu.

 

3.4  Sabiedrība veic Preču piegādi pušu atrunātajā vietā un laikā. Ja Klients atrunātajā laikā un vietā nav sastopams, Prečus piegāde tiek pārcelta uz dienu, kuru puses būs atrunājušas. Šajā gadījumā Klientam jāsedz visi transporta izdevumi, kas radušies Sabiedrībai, saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu.

 

 

3.5  Sabiedrība, pusēm vienojoties, var veikt steidzamu Preču piegādi pēc Klienta pasūtījuma, piegādājot Preces pasūtījuma pieteikšanas dienā. Šajā gadījumā piegāde tiek veikta tikai Filiāles robežās un tikai gadījumos, ja Klients pasūtījis ne mazāk kā Minimālo preču daudzumu vienlaikus. Par steidzamo piegādi var tikt piemērota piegādes maksa saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu.

 

3.6  Sabiedrība nodrošina un garantē Inventāra tehnisko atbilstību LR normatīvajiem aktiem. Gadījumā, ja ir konstatēts rūpniecisks defekts, Inventārs tiek remontēts vai nomainīts pret citu un ar to saistītie transporta izdevumi tiek segti no Sabiedrības puses. Gadījumā, ja defekts radies Klienta veiktas Inventāra nekorektas (nepareizas) lietošanas vai uzglabāšanas rezultātā, tā apmaiņa, remonts un ar to saistītie transporta izdevumi tiek segti no Klienta puses, saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu.

 

3.7  Sabiedrībai ir tiesības vienpusēji izstrādāt un/vai mainīt piegādes grafikus un piegādes reģionus, kā arī vienpusēji mainīt Sabiedrības cenu lapu un to Preču un Pakalpojumu cenas, kas norādīti Vispārīgajos noteikumos. Sabiedrība informē Klientu par izmaiņām vienu mēnesi iepriekš, iekļaujot ziņojumu ikmēneša rēķinā vai nosūtot Klientam vēstuli uz rēķinu un vēstuļu saņemšanas adresi, vai telefoniski, vai nosūtot Klientam informatīvo SMS ziņojumu. Ja Klients nepiekrīt izmaiņām, tam ir tiesības izbeigt līgumu, iesniedzot Sabiedrībai rakstveida paziņojumu līdz izmaiņu spēkā stāšanās datumam.

 

3.8  Sabiedrībai ir tiesības vizuāli noformēt Inventāru saskaņā ar Sabiedrības mārketinga politiku.

 

  1. Klienta tiesības un pienākumi

 

4.1  Parakstot šo līgumu, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar Inventāra lietošanas noteikumiem un produkta uzglabāšanas un lietošanas noteikumiem un apņemas tos ievērot. Sabiedrība neatbild par defektiem, kas radušies nepareizas Inventāra lietošanas rezultātā un/vai nepareizas produkta uzglabāšanas un lietošanas rezultātā.

 

4.2  Klients iegūst Inventāra lietošanas tiesības. Klients apņemas nenodot Inventāru trešajām personām un nepārvietot Inventāru uz citu vietu bez iepriekšējas saskaņošanas ar Sabiedrību. Klients apņemas nenodot Inventāru apakšnomā.

 

4.3  Īpašuma tiesības uz Inventāru saglabājas Sabiedrībai visā šī Līguma darbības laikā un Klientam ir pienākums atgriezt Inventāru Sabiedrībai nomaiņas brīdī (piemēram, nomainot tukšās ūdens pudeles), kā arī pēc šī Līguma darbības izbeigšanās. Atgrieztajam Inventāram jābūt tādā pašā stāvoklī, kādu to bija saņēmis Klients, neskaitot dabisko nolietojumu. Ja Klients pieņemšanas brīdī neatgriež ūdens pudeles, Klients maksā Sabiedrībai līgumsodu 6 (seši) EUR par katru neatgriezto pudeli.

 

4.4  Klients apņemas veikt savlaicīgu apmaksu par saņemtajiem Pakalpojumiem, Precēm un Inventāru (Inventāra noma, ūdens pudeles, ūdens un/vai karsto dzērienu piegāde) šajā Līgumā noteiktajā kārtībā un termiņā. Nesaņemot rēķinu, Klientam ir jāziņo par to klientu apkalpošanas centram pa tālruni 8000 81 81 vai uz e-pastu: info@lv.edensprings.com.

 

4.5  Klients apņemas savlaicīgi paziņot Sabiedrībai par savu maksātnespēju, kā arī rekvizītu, t.sk. Piegādes adreses maiņu.

 

  1. Preču un pakalpojumu cenas, apmaksas noteikumi un norēķinu kārtība

 

5.1  Cenas un atlaides par Precēm un pakalpojumiem tiek noteiktas Līguma Vispārīgajos noteikumos. Atlaides tiek piemērotas atkarībā no plānotā Preču patēriņa apjoma mēnesī. Mainoties patērētajam Preču apjomam mēnesī, Sabiedrībai ir tiesības pārskatīt un mainīt Klientam piešķirtās atlaides, brīdinot par to Klientu vienu mēnesi iepriekš. Cenas par produktiem un pakalpojumiem tiek piemērotas no spēkā esošās Sabiedrības cenu lapas un Klienta atlaides, ja tāda tiek piemērota. Pilna Sabiedrības cenu lapa ir pieejama, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni 8000 81 81 vai rakstot uz e-pastu info@lv.edensprings.com.

 

5.2  Sabiedrībai ir tiesības bet nav pienākums ieturēt no Klienta Depozīta summu (saskaņā ar spēkā esošo Sabiedrības cenu lapu) par taru un/vai Inventāru. Depozīta summa var tikt izmantota daļējai vai pilnīgai Sabiedrībai nodarīto zaudējumu segšanai un rēķinu apmaksai izbeidzot Līgumu.

 

 

5.3  Rēķins par iepriekšējo mēnesi tiek piestādīts līdz nākamā mēneša 10.datumam, nosūtot rēķinu elektroniski. Apmaksas termiņš ir norādīts Vispārīgajos noteikumos. Klients samaksu veic ar norēķinu karti vai citu maksāšanas līdzekli, par kuru puses vienojušās. Samaksa tiek uzskatīta par veiktu ar to brīdi, kad naudas līdzekļi tiek ieskaitīti Sabiedrības bankas kontā.

 

5.4  Ja Klients kavē rēķinā noteiktos apmaksas termiņus, Sabiedrībai ir tiesības pieprasīt no Klienta līgumsoda samaksu 0,5% (nulle komats pieci procenti) apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, taču nepārsniedzot 10 % no nesamaksātās summas.

 

5.5  Gadījumā, ja Klients kavē maksājumus ilgāk par 10 kalendārām dienām, Sabiedrībai ir tiesības pēc brīdinājuma pārtraukt Preču piegādi un/vai griezties parādu piedziņas kompānijās, un nodot tām nepieciešamos datus par Klientu, par to iepriekš brīdinot.

 

5.6  Gadījumā, ja pievienotās vērtības nodokļa likme tiek mainīta saskaņā ar grozījumiem likumā “Par pievienotās vērtības nodokli”, Sabiedrība patur tiesības vienpersoniski mainīt cenas par starpību, kas izveidojusies, palielinoties vai samazinoties pievienotās vērtības nodokļa likmei.

 

  1. Līguma termiņš, tā pagarināšana un uzteikšana

 

6.1  Līgums stājas spēkā no tā parakstīšanas dienas un ir noslēgts uz nenoteiktu laiku. Katra puse var izbeigt šo līgumu, 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš par to rakstveidā brīdinot otru pusi.

 

6.2  Katrai pusei ir tiesības vienpusēji uzteikt līgumu, par to rakstiski brīdinot otru pusi 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš gadījumos, ja: Klients atkārtoti kavē rēķinu apmaksas termiņus vai Sabiedrība atkārtoti kavē piegādes termiņus; otra puse pārtrauc savu darbību vai tiek pasludināta par maksātnespējīgu; Klients neveic Preču pasūtījumu ilgāk par 2 mēnešiem, sistemātiski bojā inventāru,  Klients ir sniedzis Sabiedrībai nepatiesas ziņas un/vai ir aizdomas par krāpnieciskām darbībām no Klienta puses.

 

6.3  Neatkarīgi no līguma izbeigšanas iemesla, Klientam ir pienākums veikt visus norēķinus ar Sabiedrību saskaņā ar šo līgumu un izrakstītiem rēķiniem 3 (trīs) dienu laikā no līguma izbeigšanas datuma, un nodot Sabiedrībai Inventāru pilnā tehniskā un vizuālā kārtībā. Pārtikas prece netiek pieņemta atpakaļ un samaksātā nauda netiek atgriezta. Puses vienojas par Inventāra atgriešanas laiku. Inventārs tiek atgriezts Sabiedrībai, pušu pilnvarotiem pārstāvjiem par to parakstot Atgriešanas lapu, kas ir uzskatāma par pieņemšanas – nodošanas aktu.

 

  1. Pušu atbildība.

 

7.1  Par zaudējumiem, kas radušies Klienta vainas dēļ, ko izraisījusi Klienta nepareiza Inventāra ekspluatācija, kā arī Inventāra zādzības un/vai daļējas vai pilnīgas bojāejas gadījumā, pilnā apmērā atbild Klients. Gadījumā, ja Inventārs ir bojāts tā, ka tā ekspluatācija turpmāk kļūst neiespējama, Klienta pienākums ir segt Sabiedrībai radītos zaudējumus saskaņā ar tobrīd spēkā esošo Sabiedrības cenu lapu. Pēc veiktās samaksas bojātais Inventārs pāriet Klienta īpašumā. Klients apņemas izmantot Inventāru tikai tam paredzētajiem mērķiem. Aizliegts:

  1. izmantot taru un Inventāru jebkādu citu šķidrumu (izņemot ūdeni) uzglabāšanai;
  2. Sabiedrības Inventārā lietot citu piegādātāju produktus (tostarp dzeramo ūdeni).

Pretējā gadījumā Sabiedrībai ir tiesības piemērot naudas sodu 50 EUR un piestādīt rēķinu par Inventāra profilaktisko apkopi un remonta izdevumiem. Klients nekavējoties paziņo Sabiedrībai par Inventāra bojājumiem un/vai darbības traucējumiem, kas radušies Inventāra ekspluatācijas laikā. Šī punkta b) apakšpunktā noteiktais aizliegums ir spēkā 5 (piecus) gadus no šī līguma noslēgšanas datuma.

 

7.2  Parakstot līgumu, Klients ir informēts, ka Sabiedrība un tās sadarbības partneri izmantos Klienta personas datus tādā apjomā, kas nepieciešams šī līguma noteikumu izpildei un citiem mērķiem atbilstoši Sabiedrības Privātuma politikai, tai skaitā: 1) Sabiedrība ievāc, izmanto, glabā un dzēš manus personas datus Pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanai, proti, produktu piegādei norādītājās adresēs un laikos, rēķinu piestādīšanai un nosūtīšanai uz norādītajiem e-pastiem vai pasta adresēm, kā arī veikt apmaksas kontroli Līguma darbības laikā un/vai līdz pušu saistību pilnīgai izpildei un saskaņā ar LR likumdošanā noteiktajiem grāmatvedības dokumentu uzglabāšanas termiņiem un nodod manus datus šeit minēto datu apstrādes nolūku ietvaros Eden Springs Latvia SIA nodrošinot, ka datu apstrādē tiek ievērotas ES un nacionālo normatīvo aktu prasības; 2) visas Klientu sarunas ar Sabiedrības klientu apkalpošanas centru var tikt ierakstītas, Sabiedrībai garantējot šo ierakstu konfidencialitāti.

 

7.3  Klients savus personas datus ir nodevis šī uzņēmuma rīcībā pati/-s. Klients ir informēta/-s, ka jebkurā laikā ir tiesīga/-s prasīt savu datu atjaunošanu, informāciju par savu datu lietošanu, kā arī atsaukt sniegtās piekrišanas un prasīt savu datu dzēšanu, vēršoties ar pieprasījumu: e-pasts GDPR.Inquirires@lv.edensprings.com.

 

7.4  Papildus informācija par Klienta personas datu apstrādi ir norādīta Sabiedrības privātuma politikā, kas ir pieejama šeit: https://www.edensprings.lv/privatuma-politika

 

7.5  Puses tiek atbrīvotas no savu ar šo līgumu uzņemto saistību izpildes, iestājoties nepārvaramas varas apstākļiem (vētra, plūdi, zemestrīce, ugunsgrēks, karadarbība, autoavārija, kurā iekļuvis Sabiedrības pārstāvis, pildot ar šo līgumu uzņemtos pienākumus), valsts un pašvaldību kompetentu iestāžu pieņemti likumi un lēmumi, kas padara neiespējamu pusēm šī līguma saistību izpildi un ko puses saprātīgiem līdzekļiem nevarēja novērst, piemēram, kompetentas iestādes izdots akts, ka iebraukšana Vecrīgā vai Rīgas Centrā kādā laika periodā ir pilnībā aizliegta (neatkarīgi no atļaujas).

7.6     Klientam ir tiesības pieteikt Sabiedrībai prasījumu par Preces vai Pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem 2 (divu) mēnešu laikā no dienas, kad atklājis neatbilstību, taču ne vēlāk kā 1 (vienu) gadu laikā no Preces vai Pakalpojuma saņemšanas dienas.

7.7     Vispirms Klients var pieprasīt Preces vai Pakalpojuma neatbilstības novēršanu vai apmaiņu pret atbilstošu Preci.

7.8     Klients var pieprasīt Preces cenas samazināšanu vai līguma atcelšanu un cenas atmaksu, ja neatbilstība nav maznozīmīga un: 

7.8.1 Sabiedrība nevar novērst neatbilstību vai apmainīt Preces vai arī tas būtu nesamērīgi;

7.8.2 Sabiedrība nav saprātīgā termiņā novērsusi neatbilstību vai apmainījusi Preci;

7.8.3 neatbilstības novēršana vai Preces apmaiņa ir Klientam radījusi būtiskas neērtības.

7.9     Klients var pieprasīt Pakalpojuma cenas samazināšanu vai līguma atcelšanu un cenas atmaksu, ja Sabiedrība nevar novērst Pakalpojuma neatbilstību.

7.10    Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot Klientam par Preci vai Pakalpojumu samaksāto naudu, atmaksājamā summa tiek samazināta proporcionāli Preces nolietojumam vai labumam, ko Klients guvis, lietojot Preci vai Pakalpojumu.

  1. Nobeiguma noteikumi

 

8.1  Jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no šī līguma, kas skar to vai tā pārkāpšanu, izbeigšanu un/vai spēkā esamību, tiek risināts pārrunu ceļā. Ja puses nespēj vienoties pārrunu ceļā, tad strīdi risināmi Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar LR likumdošanu. Noteiktos gadījumos Klientam var būt tiesības vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā (http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0). Tāpat Klientam var būt tiesības iesniegt sūdzību, izmantojot strīdu izšķiršanas tiešsaistes platformu (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).  

 

8.2  Šis līgums stājas spēkā ar brīdi, kad to parakstījušas abas puses.

 

8.3  Šis līgums sastādīts latviešu valodā ar vienādu juridisko spēku un divos eksemplāros – katrai pusei pa vienam eksemplāram.